loading...
تبلیغات کلیکی
admin بازدید : 24 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

 

طراحی سایت سئو و ساخت وبسایت سئو محور : داده‌ورزان، بهترین طراح در جشنواره  وب ایران

در این مرحله ، باید ایده خوبی داشته باشید که می خواهید چه کلمات کلیدی ، موضوعات و جمعیتی را هدف قرار دهید و ما می توانیم نحوه بهینه سازی آنها را بررسی کنیم.

 

ویژگی های محتوا

ابتدا ، بیایید به ویژگی های محتوای پست خود نگاهی بیندازیم. این موارد تا حدودی برای تازه کارها قابل دسترسی است ، زیرا در مراحل نوشتن و تولید می توان آنها را کنترل کرد و تقریباً به هیچ تخصص فنی احتیاج ندارند.

 

عنوان شما در خدمت تعدادی از توابع مهم است ، بنابراین شما باید آن را میخ بزنید. این یکی از اولین مواردی است که Google هنگام ارزیابی موضوع مقاله شما به آن نگاه می کند ، اما حتی مهمتر از همه ، این چیزی است که اکثر کاربران برای اولین بار با مقاله شما روبرو می شوند. در موتورهای جستجو ، شما کنترل بیشتری بر روی این "اولین برداشت" با برچسب های عنوان خواهید داشت (که در بخش فنی وارد می کنم) ، اما فراموش نکنید که کاربران با پست وبلاگ شما در وبلاگ واقعی شما روبرو می شوند ، و در شبکه های اجتماعی نیز هست.

 

به طور کلی ، شما یک عنوان می خواهید که:

 

شبیه هیچ عنوان دیگری نیست. در غیر این صورت ، برجسته نخواهد شد.

محتوای شما را به طور دقیق توصیف چگونه صفحه اول گوگل باشیم می کند. در غیر این صورت ، Google آن را به درستی فهرست بندی نمی کند و کاربران ناامید می شوند.

دارای یک یا چند کلمه کلیدی هدف شما. این به شما کمک می کند تا برای اهداف خود رتبه بندی کنید.

مقداری ارزش را ذکر کنید. کاربران فقط روی محتوایی کلیک می کنند که به نوعی ارزشمند به نظر می رسد.

احساس فوریت را منتقل می کند. از کاربران بخواهید فوراً کلیک کنند ، در غیر این صورت آنها را برای همیشه از دست خواهید داد.

عناوین و بخشهای فرعی را وارد کنید

محتوای شما بدون توجه به اینکه تمرکز اصلی شما چیست ، باید به بخشهای فرعی تقسیم شود. حداقل یک پست کوتاه باید حداقل چند پاراگراف داشته باشد و آن پاراگراف ها باید با عنوان ها مشخص شوند. این سرصفحه ها و زیرشاخه ها به کاربران کمک می کند تا بصورت بصری نحوه تنظیم مقاله شما را تشخیص دهند و به آنها کمک می کند از محتوای شما کاسته شوند. لاغر کردن ایده آل نیست ، اما آنها به هر حال قصد دارند این کار را انجام دهند ، بنابراین شما همچنین می توانید به آنها کمک کنید. سرصفحه های شما همچنین برای کمک به Google در درک محتوای شما و نحوه سازماندهی آنها مفید خواهد بود - وقتی در بخش فنی برچسب های سرصفحه H1 را لمس می کنم ، در این مورد بیشتر بدانید.

 

جملات مقدماتی را در اولویت قرار دهید

اولین جملات پاراگراف ها و زیرمجموعه های شما هنگام جستجوی محتوای شما از اولویت بیشتری برخوردار می شوند ، بنابراین آنها را بشمارید. یکی از موارد زیر را به عنوان مثال در نظر بگیرید. بدون اینکه همه چیز را از قبل ارائه دهد ، به طور واضح موضوع اصلی را توصیف می کند. اگر می توانید یک یا دو کلمه کلیدی در آن بگنجانید ، اما بیشتر تمرکز خود را بر تنظیم جملات بعدی قرار دهید. این مورد همچنین برای کاربرانی که سعی دارند سریع مقاله شما را بخوانند تا خلاصه آنچه را که می گویید مهم است.

 

شامل تصاویر و فیلم ها

محتوای بصری یک روند عمده در دنیای بازاریابی محتوا است و دلیل خوبی هم دارد. پست های دارای تصاویر و فیلم ها بسیار بیشتر از پست های بدون آنها دارای اشتراک و کلیک هستند ، کاربران بیشتر وقت خود را صرف جستجوی تصاویر و فیلم ها می کنند تا محتوای نوشته شده ، و از آنجا که تولید محتوای بصری دشوار است ، یکی از مزایای رقابتی بودن شرکت های معدودی در طاقچه شما برای پیگیری آنها وجود دارد. داشتن محتوای بصری در محتوای شما ، قطعه شما را بزرگتر ، بهتر ، قابل مشاهده تر و دارای پتانسیل بالاتری برای ویروسی شدن می کند. سعی کنید حداقل یک عنصر تصویری را در هر قطعه ای که منتشر می کنید ، ترجیحاً چیزی اصلی قرار دهید.

 

عبارت کلمه کلیدی و تغییرات مکالمه خود را در متن خود بگنجانید

این کمی مشکل است ، زیرا هیچ قانون طلایی برای درج کلمات کلیدی وجود ندارد. به طور کلی ، شما می خواهید حداقل عبارات کلمه کلیدی مورد نظر خود را در طول سند خود چند بار وارد کنید ، اما همچنین نمی خواهید خطر پر کردن کلمات کلیدی را داشته باشید. برای جلوگیری از این خطر ، لطفاً کاربران خود را بخاطر داشته باشید و همزمان از الگوریتم Hummingbird نهایت استفاده را ببرید ، در عوض به تغییرات مکالمه عبارات کلمه کلیدی خود اعتماد کنید. سعی کنید اصطلاحات کلی را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بگنجانید و در مورد آنها به روش های طبیعی صحبت کنید. مثل یک خرما به آن فکر کنید. آنقدر تلاش نکنید که Google را تحت تأثیر قرار دهید تا در نهایت بی دست و پا به نظر برسید. فقط خودت باش.

 

هر وقت می توانید محتوای طولانی مدت را هدف قرار دهید

هیچ قانونی وجود ندارد که طول "ایده آل" سئو چیست یک پست وبلاگ را تعیین کند ، اگرچه ما قبلاً تلاش کرده ایم این موضوع را بفهمیم. حقیقت این است که ، هر دو محتوای بلند و کوتاه از مزایای SEO برخوردار هستند. به طور متوسط ​​، قطعات کوتاه فرم برجسته به احتمال زیاد لینک و اشتراک به دست می آورند. با این وجود ، قطعات بلند فرم برجسته به احتمال زیاد وقتی لینک و اشتراک کسب می کنند ، پیوندها و اشتراکات بیشتری کسب می کنند. این یک دهان است ، اما نتیجه آن این است - هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی دارند ، اما اگر کارهای لازم برای موفقیت یک قطعه بلند را انجام دهید ، فرم بلند سود بیشتری خواهد داشت. برای طول تلاش کنید ، به شرطی که بتوانید آن طول را با ارزش کنید (بدون کرکی).

 

تصحیح

این یک مرحله اساسی است و لازم نیست آن را ذکر کنم. اما واقعیت ناراحت کننده این است که من مجبور به ذکر آن هستم. اگرچه Google مواردی مانند ناسازگاری دستوری و هجی کردن نادرست را جریمه نمی کند ، اما این خطاها می توانند بر رتبه شما تأثیر غیرمستقیم بگذارند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 443
  • بازدید کلی : 592