loading...
تبلیغات کلیکی
admin بازدید : 24 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

 

20 Reasons of Web Design Importance - Why should I Have a Website?

دو سال پیش این عنوان در برخی از محبوب ترین وبلاگ های صنعت گچ گرفته شده بود. امروز ، ما هنوز در بحبوحه انقلاب موبایل هستیم و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد.

 

برای اولین بار مرور موبایل راه را برای طراحی دسک تاپ هدایت می کند.

 

با بزرگسالانی که انتظار می رود به طور متوسط ​​3 ساعت و 23 دقیقه برای رسانه های تلفن همراه صوتی صرف کنند ، تعجب آور نیست که ویژگی هایی را که ما هر روز استفاده می کنیم به جای همتایان ثابت خود در دسک تاپ ببینیم.

 

توانایی درک این رفتارهای تلفن همراه و چگونگی پیاده سازی م themثر آنها در طراحی وب می تواند تأثیر زیادی بر تجربه کاربر سایت شما بگذارد.

 

استفاده از ویژگی ها و گرایش هایی که افراد با آن آشنا هستند بسیاری از حدس هایی را که شخص در هنگام استفاده از سایت شما باید انجام دهد از بین می برد.

 

من برخی از بهترین روندهای تلفن همراه را در زیر جمع آوری کرده ام تا به شما کمک کنم در مورد آنچه دقیقاً باید در سایت خود پیاده سازی کنید ، شروع کنید.

 

1. منوهای همبرگر

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، منوهای همبرگر یکی از عناصر قابل توجه برای پرش از تلفن همراه به دسک تاپ است.

 

اگر با منوهای همبرگر آشنا نیستید ، این نامی است که طراحان UI / UX از آن برای اشاره به نماد نوار سه گانه استفاده می کنند که برخی سایت ها به جای منوی پیمایش سنتی استفاده می کنند.

 

با وجود اینکه بحث های زیادی در مورد و مخالف استفاده از منوهای همبرگر وجود دارد ، همه واقعاً در اهداف سایت شما و نحوه انتخاب آن برای پیاده سازی خلاصه می شود.

 

اگر منو های همبرگر به درستی انجام شود ، یک طرح تمیز و بدون سر و صدایی به کاربران ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد روی محتوای صفحه تمرکز کنند. منوهای همبرگر همچنین "خستگی تصمیم" یا "فلج تجزیه و تحلیل" را که وقتی گزینه های زیادی در صفحه به افراد ارائه می شود ، از بین می برند.

 

در زیر ، آژانس طراحی ، Telepathy از یک ترکیب خوب از منوی همبرگر و یک منوی سنتی برای ایجاد یک UI تمیز استفاده می کند.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-1

 

آنها مهمترین پیوندها را در نوار nav خود دارند و در عین حال پیوندهای اضافی را در فهرست همبرگر مرتب می کنند. این روش کار بسیار خوبی انجام می دهد و مسیر مشخصی را برای دنبال کردن کاربران ایجاد می کند.

 

2. عناصر چسبنده در حال انتقال به پایین صفحه

عناصر چسبنده به مواردی گفته می شود که به قسمت خاصی از صفحه "چسبیده" اند.

 

گرچه اینها در طراحی وب چیز جدیدی نیستند ، ما معمولاً آنها را در بالای صفحه می بینیم. این عناصر می تواند شامل مواردی مانند سربرگ های چسبناک ، سلب مسئولیت از کوکی ها یا میله های "سلام" باشد که یک پیشنهاد را تبلیغ می کنند.

 

رشد مرور موبایل منجر به این شده است که افراد با توجه ویژه ای به عنوان "منطقه انگشت شست" طراحی کنند.

 

این عناصر یک صفحه را نشان می دهد که انگشت شست کاربر به راحتی در دسترس است.

 

با توجه به این نکته ، عناصر از بالای صفحه به پایین به پایین حرکت می کنند تا بتوان با سهولت بیشتری روی آنها کلیک کرد.

 

به عنوان مثال ، فیس بوک در طراحی "منطقه انگشت شست" بسیار عالی عمل می کند.

 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که آنها همه موارد ناوبری برنامه های خود را به پایین صفحه منتقل کرده اند. این به آنها توجه بیشتری می دهد و کلیک روی پیوندها را آسان می کند.

 

رفتار-موبایل-طراحی-وب-2

 

این رویکرد نه تنها آن احساس آشنایی سئو چیست  را که قبلاً به آنها اشاره کردم به کاربران می دهد ، بلکه روش کم توجهی را برای تبلیغ یک پیام یا پیشنهاد نیز فراهم می کند.

 

کاربر معمولی از بالا به پایین می خواند ، بنابراین قرار دادن این عناصر در پایین صفحه به افراد امکان می دهد تا روی محتوا تمرکز کنند ، در صورت آماده بودن به راحتی با آن تعامل می کنند.

 

مثال زیر نشان می دهد که چگونه Medium از یک عنصر چسبنده در پایین صفحه استفاده می کند تا به کاربران نشان دهد که چه تعداد خوانش رایگان برای آنها باقی مانده است. کاربران هنوز هم می توانند به راحتی محتوا را بخوانند ، سپس در صورت آماده شدن ثبت نام را انجام می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 593